vrijdag 23 december 2011

Kerstviering op school

Vanochtend naar intratuin geweest even de kerstshow bekijken,gezellig bakkie gedaan maar weinig gekocht mijn huis is al heerlijk vol.We hadden wel een stunt ik dacht doe even mijn sjaal af maar met de sjaal lag ook mijn marmotje(pruik) op mijn schoot,hij zat er snel weer op maar wel verkeerd. Dit was chanant maar ook wel grappig ging heel snel dus volgens mijn hebben weinig mensen het gezien.
Vanavond kerstviering in de kerk met Milou der school. Schatig al die kinderen en vele als engeltje verkleed Milou niet want dat doe je niet in groep 8 en zo en zo houd ze niet van mee spelen in toneel.
Het was geweldig om daar bij al die mensen en kinderen te zijn,een gezellige boel met een mooi kerstverhaal.Morgen allebei nog een ochtend school dan is het vakantie,ook dit zal anders zijn dan vorig jaar maar ga proberen er iets van te maken al kan ik niet veel doen met mijn kanjers.

3 opmerkingen:

  1. Hoi meis,
    Ja de tuincentra's zijn mooi op dit moment, maar....druk....ze komen met busladingen...
    En een kerstspel van de school ook altijd leuk.
    Maar nee, dat doe je niet meer in groep 8 (straks wel weer hoor, op de middelbare)
    En dan op naar een heerlijke vakantie, alles wat je doet is goed hoor, je bent er...!!
    Liefs en een dikke knuffel Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn is denk genoeg Monique, dat vinden je kanjers vast ook.

    Hele fijne dagen voor jullie allemaal.

    Groetjes Nina ,Jessie,Esmee en Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief, mooi mens!!

    Wij wensen jou en je gezin hele warme kerstdagen toe met heel veel lichtpuntjes!!

    Liefs,
    Harma

    BeantwoordenVerwijderen