dinsdag 13 december 2011

Dat was een lekker weekend

Het weekend ging goed even op de kerstmarkt geweest zag er leuk uit en was goed bezet,blijft wel moeizaam om over een markt te gaan in een rolstoel.
Zondag is Jett gedoopt een pareltje in Gods hand. Ging allemaal goed gisteren ook een beste dag,vandaag even dalletje vanochtend maar toch nog even op de kerstmarkt bij Akkerleven geweest,zo schattig kreeg nog een presentje voor het vrijwilligerswerk wat ik in het begin van het jaar daar gedaan had.
Ben nu nog twee ballen voor de meiden aan het breien,en dan moet ik weer wat anders gaan verzinnen om bezig te blijven.
Afleiding is wel voor mijn belangrijk.

3 opmerkingen:

  1. Fijn meissie, dat je zo'n goed weekend hebt gehad.
    En dat je toch elke dag wel iets leuks in het verschiet hebt.
    Ja een goede afleiding is belangrijk, maar dat gaat je wel lukken..!!
    Ik dacht al, toch ook nog een paar eigen gebreide kerstballen voor de eigen boom.
    Een sjaal breien is ook altijd leuk, simpel en een lekker warm resultaat.
    Dag lieverd, tot gauw.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Afleiding nodig hè....?? Wat dacht je van een ochtendje Intratuin met volledige verzorging en chauffeur as. donderdag;-)
    Dikke kus, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo monique
    wat zien ze er leuk uit,heel mooi.ht schijnt erg hip te zijn deze kerst,nu begrijp ik wel waarom
    Els

    BeantwoordenVerwijderen