vrijdag 16 december 2011

Het weekend voor de deur

Week 1 na de chemo is weer voorbij het is zeker geen slechte week geweest,het gaat best goed natuurlijk de dingen die erbij horen maar daar ga je bijna aan wennen.Zo is het zeker te doen en vol te houden.
Ik ben vanochtend in het inloophuis geweest,daar hadden we met het koor een uitvoering met plubliek,fans erbij dus!We hebben mooie liedjes gezongen en we komen volgend jaar hopelijk bij ons in Schipluiden zingen in de kerk.Het blijft zo mooi daar ik krijg er energie van en geniet van het daar zijn een warme deken om ons heen.We hadden daarna een gezellige goed verzorgde lunch boven daar hebben ze ook een traplift dus kon ik mee naar boven.
Weekend rustig geen voetbal,en het weer gaat waarschijnlijk er voor zorgen dat we de tijd binnenngaan doorbrengen maar dat gaat vast goed komen.
Allemmal fijn weekend en laat de kaarsjes maar brandde zeker in deze donkere dagen voor de kerst.

5 opmerkingen:

  1. Hoi,bel al 2 weken en krijg je niet te pakken. Goed teken, dan ben je actief. Houden zo. Prachtige kerstballen trouwens.
    Groetjes uit Alphen a/d Rijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi meis,
    Ja bijna geen weer om lekker naar buiten te gaan, dus binnen maar warm en aangenaam maken.
    Maar dat gaat je zeker lukken.
    Geniet maar volop met jouw kanjers om je heen.
    Fijn weekend.
    Liefs Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was inderdaad weer bijzonder met het koor. Zoveel warmte en belangstelling voor elkaar.
    Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique we hebben je kerstballen
    bewonderd.Dat is toch erg knap van je!
    Wij wensen je pretigen feestdagen.
    En een goede jaarwisseling!Met je kanjers!
    liefs Map enGeer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Monique,
    Ben weer even bijgelezen. Het was een creatieve tijd voor je de afgelopen weken als ik dat zo zie. Prachtige! ballen heb je gebreid zeg. Echt knap. Ik heb je gemist op de Kerstmarkt. Niet dat ik er niet was, maar ik was incognito. Ik liep met de Dickensgroep en met een kap op mijn k... Had daardoor echt last van tunnelvisie :-(
    Hoop dat jullie fijne Kerstdagen zullen hebben met elkaar.
    Liefs,
    Ada (K.)

    BeantwoordenVerwijderen