vrijdag 9 december 2011

De chemo zit er weer in

Zo kreeg ik gisteren mijn zesde kuur van deze soort chemo,en hoop dat hij weer zijn werk doet ondanks de waardes iets gestegen waren van mijn markers.
De volgende afspraak is over drie weken tussen de kerst en oud en nieuw,dit omdat ik dat zelf wil want de planning was 5 weken nu dat vind ik te lang,En wil als de chemo het nog goed doet vragen om nog een kuur omdat ik de kuren 75% waren en ik dus met simpel rekenen nog 150 % over heb,en als dat kan en mijn lijf mee werk wil ik dat maar of dr. Bos dit doet en mee gaat in mijn theorie moeten we afwachtten.

Vanochtend wezen zingen in het inloophuis is altijd fijn al had ik veel moeite met het kerstlied instuderen erg snel en de tekst is dan moeilijk uit te spreken,verplicht oefenen thuis zonder  mensen in huis want het klink met je koptelefoon op heel raar.

Dit weekend worden mij gebreide kerstballen op de kerstmarkt in Schipluiden verkocht even een foto ervan gemaakt weten jullie wat ik nu eigenlijk gefabriceerd heb.
De boom versieren en het huis in kerst brengen het gaat gewoon weer gebeuren 2011 kerstfeest met zijn alle,hoop dat ik wat kan doen met versieren,maar doe mijn best.
Zondag wordt Jett gedoopt dus we hebben het weekend afleiding genoeg.

Fijn weekend allemaal en plezier met de voorbereidingen voor de kerst en wandelen over de kerstmarkt.



6 opmerkingen:

  1. Wow, wat een kunstwerken, Monique! Mooi met die ingebreide patronen. Het lijken wel Noorse truien (niet oneerbiedig bedoeld). Je zult er druk mee geweest zijn.

    Ik hoop dat de nieuwe kuur weer veel voor je doet. Misschien heb je het al eens gemeld, maar welke chemo krijg je nu? Op naar hele mooie feestdagen met je gezin, de dokter zie je als het goed is pas daarna weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn meis, dat het er allemaal weer in zit.
    Laat hem nu zijn werk maar doen.
    Dat zijn wel mooie kunstwerkjes geworden, die kerstballen...!!
    Je hangt er zelf toch ook wel eentje op!
    Fijn weekend meis, geniet van alles wat er weer mag passeren.
    Tot volgende week, dat gaat lukken, zeg jij maar wanneer.
    Liefs en een dikke knuffel.
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monigue,

    Zulke mooie kerstballen had ik niet verwacht. Ziet er ingewikkeld uit om te breien. Ik vind ze echt mooi, weet zeker dat ze verkocht gaan worden. Jullie samen ook fijne voorbereidingen voor Kerst gewenst, altijd weer gezellig een kerstboom en al die lichtjes. Hele fijne dagen!
    Warme groetjes,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn wel heel erg mooi de kerstballen. Geen idee dat het van die kunstwerkjes zouden zijn.
    Had ook moeite met het nieuwe kerstliedje. Ga toch maar oefenen van de week, misschien helpt het.!!!!
    Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mag ik er alvast 1 bestellen.....liefs Sacha
    ik denk aan je X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi lieve Monique, wat een prachtige ballen ik heb er gelijk wat gekocht op de kerstmarkt. Groetjes aan je kanjers.
    Dikke kus Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen