woensdag 21 december 2011

Het gaat lekker

Het gaat best lekker zoals jullie weten de ochtend even een dipje maar dat is het,en even toegeven en na de koffie ben ik weer erbij.Dan komt de energie weer een beetje omhoog.
Gisteren wat kerstkadootjes gekocht met mijn zus zodat mijn kanjers toch nog wat leuks onder de boom vinden.
Ons huis is vol met kerststukjes en bloemen,en de kaarten komen ook binnen,als ik iemand vergeet terug te sturen is dit geen onwil!!
De boodschappen lijstjes moeten weer gemaakt worden al hebben wij niet veel nodig want we zijn twee dagen uit eten,net als andere jaren met familie de kerstdagen.
Mijn gevoelens zijn dubbel dit klinkt raar maar deze dagen geven veel emoties welke ik soms zo graag weg zou willen duwen,maar mijn kraantjes staan soms heel snel open,soms erg lastig.Maar het zijn ook tranen van geluk dat ik deze kerst weer met mijn kanjers en familie mag vieren.Maar ook angst voor wat er komen gaat de komende tijd.Ik blijf mijn weg volgen en weet dat ik kracht krijg van God welke me draagt als het even echt niet meer kan en mijn kracht geeft om mijn levenspad de gaan.
Nu op pad naar de kerst....en laat de lichtjes maar brandden om licht te blijven zien.Voor alle mensen welke in deze tijd kracht nodig hebben om door deze donkere dagen te komen want ik weet dat er heel veel mensen,lotgenoten, mensen die eenzaam zijn en zelf niet lekker in hun velletje zitten kracht nodig hebben laten we voor een ieder die het nodig heeft dit jaar exsta de kaarsjes branden.


Succes met de voorbereidingen.

2 opmerkingen:

  1. Fijn meis, dat jij je goed voelt en lekker zelf de voorbereidingen kunt doen.
    Ja geniet er volop van hé.
    Ik weet dat je er niet altijd omheen kunt, maar probeer de donkere scenario's even te laten zijn wat ze zijn.
    Vier de feestdagen zoveel als kan in blijdschap samen met jouw kanjers en familie.
    Maak er mooie dagen van lieverd.
    Dikke knuffel Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Steek iedere dag de kaarsjes aan - speciaal ook voor jou en jouw kanjers. Weet dat jij ons grote voorbeeld bent om van iedere minuut van het leven te genieten. Fijne dagen en liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen