maandag 5 december 2011

Het heerlijke avondje was gekomen

Ik heb genoten van ons avondje sinterklaas een ieder had zijn best gedaan voor de surprise en een mooi gedicht.Een mooi herinnering om vast te houden hebben we weer mooi gedaan met zijn vier!!(ik met een beetje hulp)Hier onze surprise zijn zeker de moeite waard om te showen.
Milou haar surprise welke ze voor school had gemaakt voor haar vriendin.Die van Lianne houden we nog geheim zij doet het komend weekend met haar vriendinnen.










Deze week weer bloed prikken en de chemo op het program voor donderdag,en daarna is het de vraag of we doorgaan met de chemo tussen de kerst en oud en nieuw .Of we gewoon stoppen de keus is tot nu toe voor mijn ,geen makkelijke keuze want zolang hij zijn werk doet ga je door ,maar de vermoeidheid komt wel steeds meer zijn inval doen ook nu is het derde week moest eigenlijk toch beter zijn vind ik zelf, het is wel te doen hoor maar jullie weten dat het moeilijk blijft om dit te accepteren voor mijn.Probeer me vast te pakken en te kijken als weer het beter gaat en toch maar even toe te geven aan die vermoeidheid wetende dat het na een dutje  weer beter zal gaan.

Op naar woensdag voor een mooie uitslag want dat geeft mijn nog meer doorzettingsvermogen..

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie het heerlijk avondje zo goed gevierd hebben.
    Geniet maar lekker ff na meis.
    En lekker uitrusten van alles, dan ben je woensdag weer fit om er tegen aan te kunnen.
    Suc6 meissie.
    Liefs en een dikke knuffel.
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig suprises! Wauw!!
    Nu op naar woensdag en donderdag. Ik denk aan je! kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige surprises. Fijn dat het zo gezellig was samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve Monique, was een mooie surprises de gezelligheid straalt van jullie gezichten.
    Wij vieren geen pakjesavond Joop is immers altijd zelf Sint voor het Grote Boek. Ook leuk hoor. Ik wens je veel sterkte voor woensdag en donderdag. Ik denk aan je.
    Dikke kus Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig en wat een mooie surprises. Wat een crea gebeuren. Ben er jaloers op.
    Zal voor je duimen voor een goede uitslag van het bloed en sterkte. Misschien tot vrijdag??? Dikke knuffel Henny

    BeantwoordenVerwijderen