zondag 22 januari 2012

Een middagje thuis

22 opmerkingen:

  1. He Monique geniet van het thuis zijn het is inderdaad ander weer als verleden week, maar binnen in huis is het vast zalig zeker met een zelf gemaakt soepje.
    Hou je taai en dat zeker ook voor Eef en de kids we horen wel wanneer je naar huis komt ik hoop snel.

    lieve groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique
    Ontroerd ben ik door de kracht doe jij laat zien.
    Denk aan je!
    Veel liefs Shun An, Marcel en Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve allemaal,
    Nooit schrijf ik een reactie maar ik volg jullie gevecht via je blog en andere wegen maar ik wil jou en je naasten heel veel sterkte wensen en ook hier zal een kaarsje branden en mijn gedachten zijn bij jullie.
    Liefs Hilde G.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve,dappere Monique.
    Wat ben ik trots op jou.
    Van jou verhalen heb ik veel geleerd,
    weet dat ik aan je denk en je alle kracht wens op dit stukje van jouw pad.
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique, wat vind ik het toch knap hoe je met dit alles omgaat!!! Echt petje af. Wij waren ook helemaal van slag van je slechte nieuws en dan moet je pijnlijk beseffen dat het einde weer sneller dichterbij komt. Natuurlijk dat je nog zoveel als mogelijk van je lieve gezin wilt genieten. Hopelijk is dit je nog lang gegund zonder al te veel pijn. Ik heb je situatie met Yanina en Soraya besproken en zij zouden graag, indien jij en je meiden en Eef dat zien zitten, jullie nog een keer een bezoek willen brengen in Schipluiden. Mochten jullie daar ook positief tegenover staan, laat het mij dan weten. Zie je dat echt niet zitten, zeg het gerust. Wij willen je heeeeeeeel veeeeeel sterkte wensen de komende tijd. Je bent een echte vechter. Zo knap. Geniet ook van Milou d'r 12e verjaardag. Ook al weer zo'n grote meid. Het lijkt nog maar zo kort geleden dat we in Fuling stonden met de meiden in onze armen. Als we je met iets kunnen helpen of iets voor je kunnen doen, zeg het alsjeblieft. Je weet... de Rode Draad kan rekken en strekken, maar nooit breken....Geef Eef, Lianne en Milou maar een stevige knuffel van ons allemaal en naturlijk ook voor jou. We zullen veel kaarsjes voor je branden. Hopelijk tot ziens. Veel liefs van ons uit Wondelgem

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve, Mo,

    Je kent het bekende lied van het dorp, You never walk alone,, al voelt het waarschijnlijk vaak wel zo, vergeet het niet meis, we lopen naast, achter voor je, en het liefst zouden wij je pijn willen dragen,
    Kus, Jol v.G.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha fijn meis, dat je een middagje thuis kon zijn en hopelijk binnenkort weer echt.
    Zo is het maar goed luisteren naar je mannetje en zus en het jezelf maar niet te moeilijk maken.
    Alles gaat een beetje makkelijker als je minder pijn hebt.

    Denk dat het nog steeds aan blogger ligt wat betreft de reacties, want bij anderen komt het ook voor, en bij anderen weer geen problemen.

    Lieve groet Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi daar,

    Woorden schieten te kort bij dit bericht, maar in gedachten zijn jullie elke dag bij ons. Tranen vloeiden want dit wilden jullie maar wij ook zeker nog lang niet horen/lezen.

    Vele kaarsjes branden voor jou, Eef en de meisjes

    xxxjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Monique. Er zullen heel veel mensen met je meelopen op het laatste stukje van je levenspad. Zij zullen je omarmen met al hun warmte en liefde die ze in zich hebben. Lieve Monique je hebt gevochten voor wat je waard was, je hebt nog zoveel gegeven aan liefde en warmte aan je kanjers aan je mannetje . Wij wensen je heel veel sterkte op het laatste stukje van je levenspad. Geniet nog intens van de mooie momenten van het samenzijn .
    Heel veel liefs en een knuffel t thea en o martein.

    DE BRUG
    BRENG JIJ MIJ OP WEG TOT AAN DE BRUG.
    IK BEN ZO BANG OM DAAR ALLEEN TE STAAN.
    ALS WIJ DAAR ZIJN , GA NIET DIRECT TERUG
    MAAR WACHT TOTDAT IK OVERGA
    EN ZWAAI ME NA.
    DAN VOEL IK ME VEILIG EN VERTROUWD

    BRENG JIJ ME WEG TOT AAN DE BRUG;
    IK HEB GEEN IDEE HOE DIEP HET WATER IS
    DE OVERKANT LIJKT MIJ ZO VER
    JE KUNT DE OEVER NIET ZIEN
    ZOVER HET OOG RIJKT , ZIE IK MIST
    IK TWIJFEL AAN HET VERDER GAAN.

    JE ANGST VOOR DE DOOD
    IS ALS JE ANGST VOOR HET LEVEN
    HET NIEUWE LIJKT TE GROOT
    OM HET OUDE OP TE GEVEN.
    IN DE DIEPTE VAN JE VERLANGEN
    LIGT DE KENNIS VAN HET NIEUWE LEVEN
    ZOALS EEN VLINDER AL WEET VAN VLIEGEN
    IN ZIJN DONKERE COCON.

    BRENG JIJ MIJ TOT AAN DE BRUG
    EN GA DAN NIET TE VLUG TERUG.
    ZWAAI JIJ ME NA , ALS IK OVER GA,
    EEN KLEIN DUWTJE IN MIJN RUG
    IS ALLES WAT IK NOG VERLANG VAN JOU.
    IK GA NU GAUW
    WANT HET BEGIN IS REEDS IN HET ZICHT
    IK VOEL DE WARMTE VAN EEN LICHT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve allemaal, ik kan eindelijk weer reageren op je blog. Wat een waardeloze uitslag. En toch blijven jullie positief. Een hele diepe buiging voor jullie van onze kant. Blijf genieten met elkaar en pluk de dag. Wij duimen dat het er nog veel mogen zijn. Spreek je van de week weer.
    XXX Ed Tess Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Monique,

    Fijn weer een berichfje te lezen van je!
    Denk veel aan je en de mensen die je lief zijn.
    Je bent n prachtige mens en ik bewonder je.

    Dikke kus en veel liefs

    Monic XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Monique,
    T lukt me eindelijk weer om een reactie te plaatsen.
    Meissie wat moet ik zeggen? Hier word je stil van,iets wat we al heel lang weten dat het eraan gaat komen is nu door de artsen je verteld ...ook jij heb gevochten maar niet kunnen winnen van deze sluipmoordenaar.Probeer nu inderdaad ervoor te zorgen dat je geen pijn hoeft te hebben zodat je lekker naar huis kan en samen met je kanjers nog een hele liefdevolle en waardevolle tijd mag hebben.Monique wat een vechtlust heb je gehad,denk dat niemands anders dit zou kunnen doen.We blijven de kaarsjes branden voor jou en je kanjers,Dikke knuffel Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Monique, wat een moeilijk bericht. Bewonder je om je doorzettingsvermogen. Ben in gedachten bij jullie. Hoop dat je snel naar huis kunt. Sterkte de komende tijd en geniet van de mooie momenten. Lieve groet Miep.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Monique,

    Geen woorden en jullie zijn veel in mijn gedachten.
    Knuffel en liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Monique,
    Iets waarvan je wist dat het zou komen alleen niet wanneer....Je bent een voorbeeld voor mij en denk ik vele anderen over de wijze waarop jij je last hebt gedragen. Respect en bewondering zijn woorden die me te binnen schieten. Je mag trots zijn op jezelf en degene die je altijd bij hebben gestaan, je hebt eruit gehaald wat er in zat en wellicht nog meer... Ik wens je veel kracht en sterkte toe de komende tijd en dat je zonder pijn nog kan blijven genieten van je gezin en familie.
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Monique,
    Woorden schieten te kort, ik wens jou en je kanjers een hele liefdevolle en warme tijd toe. Wees er voor elkaar en geniet van elkaar. Zorg voor voldoende pijnstilling, zodat je ook echt kunt genieten en er voor elkaar kunt zijn. Je weet het, als ik ook maar iets voor je kan doen, laat het me aub meteen weten. Natuurlijk blijven ook wij kaarsjes voor je branden. Heel veel liefs Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Onvoorstelbaar dat iemand zo dapper en zo'n vechter kan zijn zoals jij samen met je kanjers!!! Dat deze berichten een keer gaan komen, weten we allemaal. Maar nee....we willen het niet, ze komen zo hard aan! Geniet intens van het samen zijn en al die liefdevolle momenten die jullie de komende (hopelijk lange) tijd nog mogen beleven met elkaar!!!!!!

    In gedachten bij jullie!
    Dikke knuffel Irma Kleimeer

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lief mooi mens,

    en dan komt de boodschap die ongelofelijk hard is en die je zo lang voor je uit hebt geschoven...

    Wij denken aan jou en je gezin!!!!

    Liefs,
    Harma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve Mo,
    Wat ben je toch een ongelooflijk dappere dodo. Wij kunnen alleen maar diep respect hebben voor de kracht die je nog steeds in je hebt. We duimen voor jou en je gezinnetje.
    Liefs de Keyzertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Monique, Wat kan ik veel van je leren. De moed, blijheid en liefde die jij uitstraalt zal ik nooit vergeten. Hoop dat je met jouw kanjers nog veel van elkaar kunt genieten met behulp van de bron waar jij uitput. Dikke knuffel Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Monique, Eef en de meisjes.
    Met bewondering hebben wij jouw blog gevolgd en jouw belevenissen en gedachten gelezen. Heel moedig van je om dit z te delen met velen maar, hierdoor ook het verdriet en de machteloosheid met velen te delen. Voor de moeilijke weg die gaat komen wensen wij jou, maar ook Eef en de meisjes, heel veel moed en sterkte toe.
    Liefs, Wim en Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Joke van der Meijs24 januari, 2012

    Monique,
    Wat een ogeloofelijk dappere meid ben je toch!! steeds je grenzen verleggen, nog steeds rekening houden met je naasten terwijl het jou toch maar allemaal overkomt. Ik heb enorme bewondering voor je en wil je heel veel sterke wensen met je laatste deel van de reis, weet dat er heel veel mensen zijn die met jou en je familie meeleven, ik hou het kaarsje brandend!! Liefs Joke (tuttenclub jo)

    BeantwoordenVerwijderen