vrijdag 20 januari 2012

Gesprek met de oncoloog dr.Bos donderdag avond

10 opmerkingen:

  1. Even geen woorden, kan alleen maar zeggen dat we aan jullie denken, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve meis,
    Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
    Dat dit bericht eens zou komen was bekend, maar nu nog niet.
    Je hoopt altijd, ook al is het zwaar er is nog behandeling mogelijk en je mag nog even verder.
    Maar dat is nu niet meer.
    Toch ga ik zeggen pluk de dag meis, en geniet van alles wat goed gaat.
    Op afstand blijf ik naast je lopen ook dit laatste stukje. Van mij mag het nog een lang stuk zijn, maar zo lang als jij kunt.
    Sterkte meis, ik denk aan je.
    Liefs en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique, wat jij ben toch een kanjer! We hebben niet veel van ons laten horen maar leven van uit Bleiswijk heel erg met jullie allemaal mee en denken heel veel aan jullie. Ik denk dat ook namens mijn moeder (tante Riet) spreek als ik jullie heel veel sterkte wens en we hopen dat je nog kan genieten van kanjers! Groetjes en kusjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique.ja dit is om stil van te worden...het is moeilijk om hiervoor goede woorden te vinden. We denken aan jou en Eef en de meiden!
    Sterkte liefde en kracht voor jullie.
    Liefs uit Laren. Marry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Monique, vreselijk dit bericht, heb er geen woorden voor !!
    Denk aan jou en jouw kanjers.....
    Heel veel kracht en sterkte in deze moeilijke tijd,

    Wilma van Meurs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Monique en familie,
    woorden schieten te kort, wat een vreselijk nieuws.
    We leven met jullie mee, we zouden zoveel meer willen doen!!!!
    Heeeeel veeel liefde en kracht voor jullie!!
    Marcel, Shun An en Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Monique!
    Wat ben je zo dapper en sterk in zo een moeilijke tijd.
    Kan ik iets voor jou betekenen?
    Mag ik iets voor jou doen?
    Monique, je bent altijd in mijn gedachten en gebeden.
    veel liefs,

    Oz.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Monique, we denken hier aan je. Konden we maar meer doen.
    Jos uit Utrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh nee, Monique... Het bericht waar jij (en alle lotgenoten) zo bang voor zijn. Er ligt niks meer op de plank. Heel verdrietig. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet typen. Je hebt er zoveel voor gedaan om zo lang mogelijk bij de meisjes en je man te blijven. Alles gedaan en dan is het toch op. Ik weet niet wat ik moet zeggen.

    Ik lees en leef van afstand met je mee en dat blijf ik doen. Je verhaal heeft me altijd geraakt, omdat ik er veel in herkende.

    Ik wens je een goede tijd met je gezin en veel warmte om je heen. Dank je wel voor het delen van je verhaal en voor je lieve reacties bij mij. Ook al hebben we elkaar niet ontmoet, ik voelde me met je verbonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Monique Verdrietige berichten, wou dat ik troostrijke woorden wist. Veel sterkte voor jou en je gezin. Hou de kaarsjes brandend voor je en wens je kracht toe. Veel liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen