woensdag 18 januari 2012

Weet absoluut nog niet wannneer ik naar huis mag.

9 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,
    Ja meissie weer inleveren inderdaad,hopen dat de rest van de uitslagen meevallen en dat de pijn minder blijft voor je.alle kaarsjes branden voor je maar ook voor je mannetje en je kanjers.Dikke knuffel anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Monique. Toch weet je er altijd weer een positieve draai aan te geven als je grenzen moet verleggen. Wat ben je toch een bijzonder mens.Fijn dat jullie als gezin zoveel aan elkaar hebben. Wat een geweldige lieve meiden en een fantastisch man wat heerlijk voor je. Veel sterkte. Liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Monique hou je taai, dat met die catheter gaat ook wel lukken maar ik begrijp best dat dit gevoel van inleveren moeilijk is. maar hier branden de kaarsjes voor je dat weet je, en we denken aan lefs

    Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Mo,
    Wat jij / jullie allemaal mee moeten maken zeg, ik heb er geen woorden voor,wens je heeeeeel veeeeel kracht toe om dit te dragen.
    Dikke kus, Jolanda. v G.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Monique, eindelijk kan ik weer bij jou reageren. Vandaag overdag kon dat niet. Ik had wel gelezen dat je weer in het ziekenhuis was. Het is toch wat met over en weer reageren...

    Ik vind het heel erg om te lezen dat je nu weer moet inleveren, dat er een katheter is geplaatst. Ik ben blij dat Eef veel bij je kan zijn en die supermeiden van je ook. Ik hoop dat de pijn minder wordt, zodat je naar huis kunt gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, ik vind het heftig allemaal. Al dat inleveren. En dan schrijf je toch weer een mooi stuk. Sterkte Monique!
    Jos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey kanjers van de familie Gerritse!!
    Wat een enorme bikkels zijn jullie, allemaal op jullie eigen sterke manier. Heel diep ontzag en enorm veel respect voor jullie alle 4!
    Monique, wat vreselijk vervelend dat je steeds weer moet inleveren maar je weet dat we je overal mee willen helpen. Hou vol meid, en ik hoop dat je snel weer echt in je huisje bent.
    Dikke kus, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Mo,
    Je denkt af en toe: kan het nog erger? Ja dus. Wij vinden het echt verschrikkelijk wat jij samen met je gezinnetje steeds moet doorstaan. We denken aan jullie.
    Liefs Joop en Wally

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Monique
    Jeetje zeg, het lijkt alsof het ook maar niet ophoudt! Wat zijn jullie toch ontzettend sterk met zn viertjes!!
    Ik duim en ik brand kaarsjes!
    Hoop dat je snel weer thuis bent en minder pijn hebt!
    Liefs Jessica, Marcel en Shun An

    BeantwoordenVerwijderen