donderdag 12 januari 2012

Moeilijke dagen

De afgelopen dagen waren zwaar voo ons allemaal,de uitslag werd telkens uitgesteld,en gisteren viel het ook erg tegen de juiste uitslagen werden niet gegeven eerst een nek henia,dus ik dacht dat is niet erg beter dan kanker na drie uur was het toch niet duidelijk volgens hem.Heel raar ik heb nog een keer gevraagd om die arts te spreken,maar die was niet meer in huis maar gelukkig wist de verpleegkundige kreeg contact met dr.Bos welke voor ze naar huis ging even langs.Met dit gesprek kwam er meer rust in mijn lijf,ze kon me niet vertellen wat het plan gaat worden,vandaag hebben de artsen patientbespreking en word ik besproken en,en morgen horen we de gehele uitslag en wat er nog aan gwdaan kan worden,iets met de ruggenmerg is het zeker deze ziet er niet mooi uit,was al zo,maar dr.Bos gaf zelf aan daar niet genoeg van af weet dit is voor de neuroloog. Mijn lever is wel vergroot met de laaste scan,nu weet ik niet zo goed meer hoelang geleden dit was.Dit kan de band pijn veroorzaken.
Op weg naar morgen spannende dag weer na deze dag waar ik me met de pijnstilling best goed heb gevoelt,hopen op een goede nacht en laatste nacht in het ziekenhuis,Weekend weer thuis na een week genoeg ziekenhuis en mis mijn kanjers om mijn heen.
Ik weet dat jullie morgen mee lezen zoals altijd maar weet niet of ik jullie morgen gelijk kan bloggen,maar laat de kaarsjes brandde en koor zing voor mijn het mooie lied van de vogel,weet even niet de juiste tekst maar dat lied is zo mooi en geeft kracht.
Fijne avond en dag voor jullie allemaal.

3 opmerkingen:

  1. Lieve Monique,
    Weet even niet wat te zeggen. In gedachten heel dicht bij je. Hopelijk mag je snel naar huis.
    Het kaarsje brandt.
    Een hele dikke knuffel van mij,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Monique,
    Wat een moeilijke periode maak je door zeg.
    Ik wens je heel veel kracht en sterkte en weet dat heel veel mensen aan je denken en met je meeleven.
    We blijven de kaarsjes branden!!
    Heel veel liefs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve monique, eef en kids.
    we branden een kaarsje voor je op deze moeilijke dag, we denken aan jullie.

    Wim en Thea

    BeantwoordenVerwijderen