vrijdag 13 januari 2012

Naar huis

Vandaag ga ik naar huis op zeker.De uitslag van de laatste scan is niet duidelijk zichtbaar of het een nekhenia is of nieuwe kanker,het laaste is eventueel nog te bestralen de hernia wordt een probleem en anders met pijnbestrijding die ik nu ook heb en als ik die op tijd in neemt is de pijn te verdragen.
Er moet dus een nieuwe scan gemaakt worden met contrast vloeistof(beetje jammer dat ze dat van de week niet in een keer gedaan hebben vroeg er nog naar toen ik op de tafel lag maar was niet nodig)De afspraak wordt gemaakt waarschijnlijk niet meer voor vandaag,volgende week poliklinish en afspraak bij de neuroloog hoe verder.
Maar nu gaan we vertrekken en hoop hier verlopig niet meer te logeren zoals het op het bord op mijn afdeling stond!
Bedankt voor jullie lieve bezoekjes en lieve smsjes,daardoor voelen we ons niet alleen in deze strijd welke ik verlopig nog aan ga zolang mijn lijf het vol kan houden.
You ll never walk alone!!!
Fijn weekend allemaal.

8 opmerkingen:

  1. Moniek, ik ben heel erg blij voor je dat je weer naar huis kan. Wat een fijn weekend voor de boeg. Hopelijk krijg je de pijn bestrijding onder controle. Vette pech dat er nu meer gekeken moet.Maar nu naar huis!

    sterkte van Jos uit Utrecht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Monique, Heerlijk voor je dat je naar huis naar je kanjers gaat. Weer lekker bijkomen, moed en kracht verzamelen voor de volgende ronde.
    We hebben op het koor Take your wings voor je gezongen en het ging de eerte keer al helemaal goed. Heb je waarschijnlijk goed aan ons gedacht en wij aan jou. Suze heeft ook nog verteld jou gisteren gesproken te hebben. Hoop dat je ook weer extra lucht onder jouw vleugels krijgt. Dikke knuffel liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,
    Fijn dat je weer naar huis mag. Dat is genieten als je weer bij je man en dochters kunt zijn. We hebben vanmorgen op het koor voor je gezongen: Take these wings. En we denken aan je.
    Liefs van
    Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk naar huis lieve Monique!
    Fijn in je eigen omgeving en met je gezin.
    Goed weekeind .
    Veel liefs

    Monic XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey meis,
    Je bent al vast en zeker thuis als je dit leest.
    Wat ben ik blij voor jou....!!
    Jammer dat je nog niet veel wijzer bent geworden, en dat je volgende week weer terug moet. Maar gelukkig dan poliklinisch, en dat kan natuurlijk ook heel goed.
    Ga het weekend lekker uitrusten, want deze dagen zullen veel krachten van je gevergd hebben.
    Maar vooral lekker genieten van het weer thuis zijn samen met jouw kanjers.
    Dikke knuffel en veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Test hoorde dat hij het niet doet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Monique,fijn dat je thuis bent bij man lief en je kinds.
    Denk aan je en wens jullie een liefdevol weekend.
    Dikke zoen,Lenie kapteinxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je weer thuis bent, Monique. Ik wens je een heel goed weekend met je gezin.

    BeantwoordenVerwijderen