dinsdag 17 januari 2012

Van maandag op dinsdagnacht weer op genomen

Dit is echt balen nog geen drie dagen thuis en ik lig er weer in,nu met pijn in mijn rechterarm maar andere pijn dan links.Ik had zelf voor ik ging slapen alle pijnstillers ingenomen welke ik mog,tergelijk,maar ook daat hielp niet,heel even beetje geslapen met Lianne naast mijn in bed,zij was aan het lezen en ik sliep,toen ze in haar eigen bed lag duurde het niet lang of de pijn werd erger bij elke diepe uitademing kreeg ik een steek in leverstreek en mijn arm.Oncologie gebeld dit gaat niet de nacht door.Mocht komen en werd per ambulannce op gehaald.Via SEH binnen en lig weer op oncologie op een kamertje alleen.Dit is fijn kan ik lekker slapen want dat doe je wel met al die pillen.
Vanmiddag ct scan om kwart voor twee,verdenking van longembolie.
Weer schrikken voor mijn kanjers en mijn zus welke ik opbelde en gelijk weer bij ons was.
Ik zeg niets van de tijd dat ik hier moet bLijven maar hoop zo kort mogelijk,maar dan dat ik niet weer zo snel terug moet.
Liefs voor jullie allemaal.

Ct scan gehad maar nog geen uitslag,morgen?
De pijn is te verdragen zeker niet pijnloos maar stukken minder dan afgelopen nacht.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,

    Ik leef met jullie mee! Hoop dat je je snel weer iets beter voelt!

    Jeroen van Vondelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O lieve Monique wat naar allemaal voor je. Weer spanning over de uitslag van de scan. Hoop dat je niet lang hoeft te blijven. Heel veel sterkte en liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique,
    Heel veel sterkte en liefs van mij,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique,

    Wens jou en je dierbaren veel sterkte, denk veel aan jullie, laat niet altijd iets horen maar ik blijf op de hoogte.
    steek een kaarsje voor jou aan.

    Sterkte liefs en knuffel, Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve Monique,
    Wat is dit ontzettend rot voor je!
    Ik wens je heel veel sterkte en krach toe!
    Heel veel liefs van ons!
    Marcel, Jessica en Shun An

    BeantwoordenVerwijderen