zaterdag 7 januari 2012

Tweede nachtje ziekenhuis

Vanacht dus hier weer geslapen,de zaalarts had besloten met de chef de kliniek dat ik moest blijven zeker tot maandag de neuroloog moet langs komen en de uitslag van de scan is er nog niet zei de verpleging(al weet ik wel beter wwant vorige keer was hij er na twee uur) snappen dat daar van baal meiden vakantie en thuis,weekendlekker met zijn viertjes,Verpest weer iets leuks want vandaag zou den de fam.Wessels komen daar keken ze zo naar uit,slecht vooe mijn moedergevoelens,
,En thuis is het beste ook wat betreft de aanpassingen en mijn dingen wat ik zelf kan.Nu ben ik weer zo afhankelijk wie er tijd heel om mijn van toilet te halen.Ze doen hun best want het is echt wel druk op de afdeling dat zie en hoor ik wel die meiden weeken hard maar voel me dan echt weer zo afhankelijk van hun dit is niet fijn.
Vanochtend om 7 uur kwam de verpleging vragen of ik wilde dochen op twee. Marska was hier gisterenavond en ik moest even mijn hart luchten over her dochen wat niet echt eenvoudig was hier,er is niet echt een invalidedoche. Terug op haar afdeling ging ze daar over praten en hadden ze de oplossing bedacht om op vk 7 te dochen lekker ruim en schuif ik zo van mijn rolstoel op de dochstoel aan de muur.Lieve collegas weer dat warme gevoel ben al zo lang weg bij jullie maar voel nog zoveel hoeveel jullie van mijn houden en meelevenop mijn levenspad,en er voor mijn weer zijn!!Dank jullie was gezellig ook nog even kopje thee gedronken
Bij terugkomst op 4 vroeg de verpleging of ik het niet naar of vervelend vond dat een collega mijn waste,zij hadden het daar over gehad en vonden het geen fijn idee.Maar hun hebben vast een andere band met elkaar ik had er zelf niet eens aan gedacht,maakt mijn niet uit ze zien wel meer billen?Ik vond het heerlijk onder de warme straal en gezellig kletsend.
Ik zit nu lekker in het zonnetje want hij schijnt volop doe net of ik aan het strand leg ,de gordijnen hoeven niet dicht dat vroeg de verpleging,laat mij maar lekker in het zonnetje liggen.
Morgen mag ik een tijdje naar huis weekendverlof,klinkt heel raar,moet wel weer in het ziekenhuis slapen(beetje raar gevoel)
Maar ga morgen overdag dus lekker naar huis hopelijk hebben we dan ook de zon en kunnen we even naar buiten.Ik lig alleen op een twee persoonskamer,gelukkig heb mijn Ipod en Ipad waar ik jullie mee kan vertellen hoe het gaat en een potje kan kaarten ,muziekje luistern en wat googlen want de hele dag slapen is zonde van mijn tijd.
Ik geniet van het zonnetje jullie ook? Na de storm van deze week wordt het weer rustig daar ga ik ook voor,snel weer thuis en met een rustig hoofd want mijn radertjes draaien natuurlijk door al probeer ik ze rustig te houden en eerst de uitslag te horen,maar jullie snappen ook dat dit niet eenvoudig is op een ziekenhuisbed!
Jullie horen zodra ik wat weet.Laat de kaarsjes brandden want dat mag ik hier niet.

11 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Monqiue, wat vervelend dat je nog tot maandag moet blijven. Gelukkig vandaag even naar huis. Kan je toch lekker de zondag samen zijn met je kanjers. Ik zal een extra kaarsje branden. Dikke kus en hopelijk ben je snel weer helemaal thuis. Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig niet volledig ziekenhuis. Slaap je al beter en heb je minder last van die band?
    Sterkte
    XXX uit Alphen a/d Rijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Monique, gelezen van je ziekenhuis opname. Wart naar voor je.We duimen dat je gauw weer helemaal thuis mag zijn ! De kaarsjes zullenwe laten branden. Veel lieve groeten van ons uit Laren Marry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Monique,
    Inderdaad jammer dat we elkaar dit weekend niet zien, maar voel je daar absoluut niet schuldig over. Al snap ik dat je moedergevoel je dit gevoel geeft. De meiden hebben gisterenavond wel 2 uur lang met elkaar geskyped en vanmorgen ook nog even. We maken snel weer een afspraak hoor, knap maar snel weer op, al weet ik dat jij daar zo je best voor doet! We laten het kaarsje branden, in gedachte bij je.
    Heel veel liefs,
    Asline, Wilfried, Li Shu en Yao Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Valt allemaal weer niet mee voor je. Maar je houd er toch altijd weer de positieve noten in. Fijn dat je zondag toch lekker naar huis kan. Denk aan je en brand de kaarsjes. Dikke knuffel Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Monique, wat is dit balen, een erg scherp steentje!! Maar het is wel goed dat ze kijken waar dat rot gevoel vandaan komt....en dat je overdag naar huis mag...

    Weet dat het niet voor niks en je heel snel weer thuis zal zijn!!

    Liefs,
    Harma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh lieverd wat vervelend allemaal weer.
    Zeker laat ik de kaarsjes voor je branden, steek er nog een paar extra voor je aan ook.
    Geniet lekker van het zonnetje achter het raam, daar voelt het goed, want buiten staat er toch een guur windje.
    Misschien kijk je ook wel wat naar het schaatsen.
    En morgen heerlijk een dagje naar huis, dat zal je goed doen.
    Sterkte meis, dikke knuffel en veel liefs.
    Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had even geen internet, dus ik miste wat. Maar van die kaarsjes zat ik dus wel goed Dat heet tepatie. Morgen in iedergeval een gezellige dag lekker thuis is een fijn gevoel.
    Genieten dus en we horen je snel.

    lieve groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jammer, toch weer een opname. Gelukkig mag je wel morgen naar huis. Dan ben je toch even bij je gezin. Ik wens jullie een hele mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo monique,
    wat jammer dat je in `t ziekenhuis ligt.ik hoop dat je van je uitje naar huis geniet, weet dat we aan je denken.....
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Monique en fam!
    Al de hele dag branden we kaarsjes!!
    Wat balen weer zeg! Ik hoop dat je vandaag een hele fijne dag hebt gehad bij je kanjers!
    Denk aan je!!
    Veel liefs, Jessica en natuurlijk van Marcel en Shun An

    BeantwoordenVerwijderen