maandag 9 januari 2012

Nog steeds in het ziekenhuis

Gisteren vanaf twaalf uur thuis geweest heerlijk een zondag thuis.Die avond weer naar huis,de meiden bleven thuis was niet makkelijk en was natuurlijk erg moe waardoor de tranen óok sneller komen had moeite met het weg gaan van mijn mannetje,de verpleging na even de tijd om te praten,kreeg mijn medicijnen en viel gelukkig snel in slaap,werd erg stijf wakker had denk de hele nacht op mijn rug gelegen,ik was echt heel duf ik zeg al tegen Eef ik heb nooit gedronken of dronken geweest maar denk dat dat zo voelt in je kop.
Vandaag doktersvisite maar nog geen uitslag,vanavond komt de neuroloog langs voor verder afspraak de bandpijn kan vanuit mijn ruggenmerg komen ook de tintelende vingers.o
Ook kan het zijn dat het leverkapsel zo strak is wat de pijn kan veroorzaken.Het laatste is alleen pijnstilling te verhelpen. Het ruggenmerg zou eventueel bestralen worden maar of dit mogelijk is beslist de radioloog.Misschien nog M.R.I.morgen dat ga ik nog horen en ook wanner ik naar huis mag.
Het is voor het thuisfront ook weer zo belastend,hij doet het zo super goed ik ben zo trots op mijn mannetje. Lianne en Milou doen het ook super ook wel fijn dat ze weer naar school gaan,Lianne morgen pas weer natuurlijk vind ze het niet leuk maar ze moet nog heel lang gaan.Dit hoort bij pubers!!
Jullie horen van mijn wat de komende dagen gaat gebeuren.

19.50uur
De neuroloog is geweest afspraak morgen m.r.i. Zoals ik al bedacht moet ik dus weer blijven,hopelijk kunnen we in de middag de uitslag krijgen en weten we of het een ruggewevel is welke waarschijnlijkmaangetast is,maar na de mri zal er meer duidelijkheid zijn.

10 opmerkingen:

  1. He lieve Monique,
    Lees dat je nog steeds in het ziekenhuis ligt. Gelukkig ben je gisteren een paar uurtjes thuis geweest. Hopelijk krijg je snel te horen wat ze kunnen doen. Denk aan je en laat het kaarsje voor jullie branden. Jij bent terecht trots op Eef, Lianne en Milou, maar vergeet ook jezelf niet. Wij hebben bewondering voor jullie allevier!
    Dikke knuffel,
    Asline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Monique dat valt weer niet mee.
    Ik hoop dat je weer lekker snel naar huis mag, hier branden de kaarsjes hoor.

    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Monique, heel veel sterkte!! Hopelijk krijg je goed bericht. We duimen voor je!! Veel liefs, Claudia,Orlando,Yanina en Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Monique, hoop dat ze er snel achter zijn wat de reden is van dit ongemak en dat je weer snel naar huis mag !!!Heel veel sterkte !!!
    Wilma van Meurs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Monique, ze houden je wel vast he. Van de ene doktersvisite naar de andere, ze snappen toch wel dat je liever thuis bent? Ik hoop dat er een oplossing voor je klachten komt, zodat je terug naar je gezin kunt. Duimen draaien voor een goede MRI morgen.

    Dank je wel voor de lieve reacties op mijn weblog. De reacties komen aan, ik begrijp niet goed waarom jij ze niet op het scherm ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Monique, de kaarsjes blijven hier branden voor jou!
    Sterkte met alles, hoop dat je snel weer naar huis mag!
    Liefs Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve meis,
    Sterkte hé, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, maar vooral snel weer naar huis mag.
    Dikke knuffel en veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Mo,

    Wat een toestand allemaal weer. We blijven hier heel hard voor je duimen.
    Petje af voor de manier waarop je hier weer mee om gaat.
    Liefs de Keyzertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Monique. Sterkte, hoop dat er gauw meer duidelijkheid komt en je naar huis kunt. Denk aan je. Veel liefs Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Monique,vandaag zo dicht bij je geweest,veel aan je gedacht,maar ik heb je helaas niet gezien.ja had bezoek en op zuid genoeg werk,hoop dat je s'avonds nog even ben wezen buurten op zuid. Lieve meid,wat een verhaal,en spanning moeten jullie weer meemaken. Hoop je gauw weer te zien,als je thuis bent even een bakkie ?hoop dat je gauw naar huis mag,een dikke knuffel en tot gauw.
    Ps wat een gave kerstballen,heb de beschrijving,maar daar blijft het voorlopig bij.
    Xxxxxxxxx Lenie kaptein

    BeantwoordenVerwijderen